אם לא תשני כלום, כלום לא ישתנה

היא:
אני שונאת בגדים,
שונאת את ההתעסקות עם זה,
האג'נדה שלי
רוב הבגדים מחנויות יד שנייה, או עודפים או שקיבלתי מחברות,
רק שטוח,
רק נוח,
רק בדים נעימים,
רק מכנסיים,
רק שחור, טוב קצת לפעמים עוד צבעים
רק לא תכשיטים
רק בלי איפור
רק בלי תסרוקות
רק..........
אבל יש חתונה, אני אם הכלה, חייבת להראות ייצוגית
כי אמא של החתן תמיד מתלבשת יפה, נראית מטופחת, ואני לא רוצה להרגיש מובכת לידה.אני: תני לי רגע לשקף לך מה אני שומעת.
את בעצם לא רוצה לשנות כלום, טוב לך עם מה שיש לך.
הדבר היחידי שגורם לך לשנות זו בעצם מבוכה שנובעת מהשוואה למישהי אחרת?היא:
שקט..... לא עונה.... ואז
נכון, אני בעצם לא רוצה לשנות כלום, אבל כנראה שאני צריכה שינוי, גם אם זה לערב אחד.אקצר ואספר מה קרה בסוף:
שינוי 1 - במקום המכנסיים, נבחרה חצאית עד גובה ברך, מדגישה מותניים, ומעט מתרחבת (כזאת שילדות אוהבות, כי היא מסתובבת כשמסתובבים).
ללא שינוי 1 - נשאר הצבע השחור.
שינוי 2 - נעליים בצבע מיוחד
ללא שינוי 2 - נשארו נעליים שטוחות.
שינוי 3 - סיכה מיוחדת לשיער
שינוי 4 - תסרוקת טבעית, הרמת השיער למעלה בפיזור
שינוי 5 - איפור עדין וטבעיהתוצאה :
ים של מחמאות, אנשים היו המומים מאיך שנראתה, לא רק בגלל הלוק עצמו, אלא בגלל שכל כך זרחה, ממש קרנה מאושר, הרגישה מהממת, והיתה באמת מהממת.

התוצאה לטווח הארוך:
שינויים קטנים, בייבי סטפ, גרמו לה לצאת מההגבלות שהגבילה את עצמה, פתחו אותה לנסות ולהתנסות, השתחרר משהו בתוכה, והרגישה שאפשר עדיין לשמור על האג'נדה שלה ולהיות גאה (לעומת נבוכה), והיא אפילו לא ידעה שהיא רוצה שינוי.

שינוי הכי קטן,
עשה שינוי משמעותי
כבר אין דרך חזרה, הגלגל התחיל להסתובב :)
יש שינוי תוך כדי תנועה.

כשנעזרים ביעוץ סטיילינג, יש לך אולי חשש גדול שהולכים לכפות עלייך שינויים שלא בא לך, שתרגישי שמכניסים אותך לפינה ואז לא נעים לך ואת קונה, ואח"כ מצטערת על הרגע שהקשבת.

זה לא חייב להיות ככה. תזכרי, אם לא תשני כלום, למה שמשהו ישתנה? שינויים שמתבצעים בצעדים קטנים, בסופו של דבר באמת יעשו שינוי.
מהפכים טובים לטלויזיה, לעיתונות, בחיים האמיתיים, צעדים קטנים מחוללים בסופו של דבר את השינויים גדולים.

עצרי רגע ותבדקי אם את בכלל רוצה שינוי, אולי טוב לך בדיוק ככה?


אם את רוצה לשנות, שתפי אותי איזה שינוי עשית לאחרונה או שאת ממש רוצה?

את רוצה ביחד? דברי איתי, נבין ביחד מה הכי נכון לך עכשיו בתקופה הזו, רק שיחה, בלי שום התחייבות. יש אופציה לייעוץ נקודתי בשיחת זום, יש אופציה לתהליך שלם, ביחד נבדוק איזה פורמט תפור למידותייך ולתקציב שאת יכולה להשקיע בעצמך עכשיו :) בקיצור, למה שאת הכי צריכה.

ואם הגעת עד לפה, אגיד לך עוד משהו, לפעמים את בכלל לא יודעת שאת רוצה שינוי, עד שמשהו "חיצוני" כמו ארוע מסויים, או אפילו שינוי עבודה, זוגיות ועוד טריגרים, גורמים לך להכנס לשינוי בניגוד לרצונך, בניגוד למה שחשבת שאת צריכה בדיוק עכשיו, אבל אז, כשהשינוי קורה, נפתחת לך צ'אקרת השינויים  וזה כמו כדור שלג, שכבר לא בא לך לעצור אותו, ובא לך להתמסר אליו.

אני פה בשבילך, יד ביד יותר כייף לשנות מחכה לשמוע ממך, ואם את רוצה שנדבר, קשר ישיר לווטצאפ שלי פה למטה בכפתור הירוק. שנייה לפני שאנחנו נפרדות, אחד הדברים שאני הכי פחות אוהבת, שלא אומרים לי מחירים מראש, ומצפים שאתקשר, ורק אז מציינים את הסכומים. 

אז רושמת לך כבר כאן שתדעי לפחות את טווח המחירים ההתחלתי של חלק קטן מהאפשרויות (ויש לי מגוון גדול) לשיחת הכוונה/זום ממוקדת, שכוללת שאלון הכרות מעמיק כדי לתת לך מענה שתואם את מי שאת + אבחון מבנה גוף + המלצות שיעזרו לך כבר לעשות שינוי בבגדים שיש לך ותהייה לך הכוונה מה לרכוש בהמשך.

תעשי השוואה כמה כסף את מוציאה בחודש על בגדים, אני מבקשת 350 ש"ח בשביל לתת לך כבר כלים שיחסכו ממך טעויות שעולות כסף בהמשך. מנוי חודשי לסטייליסטת אונליין - 250 ש"ח לחודש, ומי שרוכשת שלושה חודשים מראש, מקבלת את שיחת ההכוונה/שיחת הזום הממוקדת במתנה.שאר האופציות והמחירים את יכולה למצוא באתר.

מוזמנת ליצור איתי קשר במידה ויש לך שאלות.

נתראה, נורית

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.